Reklamace a vrácení

 

 

ZMĚNILI JSTE NÁZOR? PRODUKT SE VÁM NELÍBÍ?

Do 30 kalendářních dnů od obdržení balíku můžete nákup zrušit bez udání důvodu, pokud nám zboží vrátíte v původním, nepoškozeném, kompletním a bezvadném stavu. Pro rychlejší vyřízení Vaší reklamace nás prosím o vrácení zboží informujte na email: info@butlers.cz a do balíku přiložte formulář na vrácení. Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde.

Balíček můžete doručit osobně do některé z našich prodejen:

BUTLERS ATRIUM FLORA, Vinohradská 2828/151, 130 00, Praha 3, Česká republika

BUTLERS OC CHODOV, Roztylská 2321/19, 148 00, Praha 4, Česká republika

BUTLERS GALERIE VAŇKOVKA Ve Vaňkovce 462/1,602 00, Brno, Česká republika

Balíček nám můžete také vrátit prostřednictvím Zásilkovny nebo poslat kurýrem. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, pro další postup.  

Zásilku můžete poslat zpět službou Zásilkovna - Zpětná zásilka, pokud balík doručíte na kterékoli z odběrných míst Zásilkovny a sdělíte kód našeho eshopu: 98124326

Náklady na vrácení zboží hradíme my. Platba za vrácené zboží Vám bude zaslána nejpozdějido 14 dnů po doručení zboží.

 

 

PRODUKT PŘIŠEL POŠKOZENÝ

Pokud balík, který jste obdrželi, vykazuje navenek viditelné poškození, můžete si od kurýra vyžádat protokol o poškození (platí pouze při doručení domů).

Pokud je Váš balíček navenek nepoškozený, ale produkty v balíku poškozené jsou, informujte nás prosím na emailové adrese info@butlers.cz. Do mailu nám napište číslo objednávky, název, počet poškozených produktů a přiložte fotografie krabice, ve které byl produkt doručen + fotografii samotného produktu. Reklamaci je třeba nám nahlásit do 2 pracovních dnů od doručení balíku.

Nové produkty Vám zašleme bezplatně.

Opravdu si přejete smazat položku z košíku?
 
 
Smazat