Časté dotazy

V následující sekci byste měli najít odpovědi na nejčastější otázky týkající se nákupu na BUTLERS. Pokud zde odpověď nenaleznete, obraťte se na nás na e-mailu info@butlers.cz, nebo na telefonním čísle 777 751 116. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve.

 

1. Objednání 

Musím se přihlásit, pokud chci učinit objednávku v internetovém obchodě Butlers?

Pokud již u nás máte zřízený zákaznický účet, stačí se přihlásit pomocí e-mailové adresy a hesla. Údaje o Vaší adrese jsou uloženy na Vašem účtu. Pokud ještě nemáte u Butlers vytvořený zákaznický účet, můžete si jej vytvořit a získat tak možnost rychlejšího a snadnějšího online nakupování. Stále je však možné nakoupit u Butlers on-line také bez vytvoření tohoto účtu.

Jak mohu najít produkt, který sháním, v internetovém obchodě Butlers?

Tento požadovaný produkt můžete najít pomocí vyhledávací funkce. Jednoduše zadejte hledaný výraz do vyhledávače vpravo nahoře, například „květináč“ nebo „židle“ a stiskněte klávesu Enter. Můžete také vyhledávat pomocí názvu položky nebo osmimístného artiklového čísla, pokud jej znáte z předchozího nákupu nebo jste jej viděli v obchodě.

Jak zjistím, jestli je produkt v dispozici v takovém množství, které žádám?

Zpravidla všechny produkty, které mohou být umístěny v nákupním košíku přes zelené tlačítko „Vložit do košíku“, jsou na skladě. Jednoduše zadejte požadované množství do pole „Množství“ a stiskněte klávesu Enter. V případě, že požadované množství není k dispozici, tato informace se Vám zobrazí. V případě, že je poptávka vysoká, může se ve velmi vzácných případech stát, že se zboží stále zobrazuje jako k dispozici, přesto, že je již vyprodané kvůli objednávkám, které byly ten den již přijaty. Pokud tato situace nastane, budou Vám vráceny peníze původní použitou metodou platby.

Poskytuje společnost Butlers slevu při velkém množství objednaného zboží?

Společnost Butlers nenabízí množstevní slevy. V zájmu všech našich zákazníků neposkytujeme žádné takové slevy, protože by tak mohlo dojít k výkyvům cen.

Nemohu najít položku, kterou chci ani online, ani v obchodě. Máte ještě produkt na skladě?

Náš sortiment se mění v pravidelných intervalech, abychom Vám vždy mohli nabídnout nejnovější produkty dle aktuálních trendů. Pokud si nejste jisti dostupností našich produktů, kontaktujte naši zákaznickou linku na info@butlers.cz.

Proč jsou vyprodané položky stále k dispozici on-line?

Ve velmi vzácných případech se může stát, že se zboží stále zobrazuje jako k dispozici, přesto, že je již vyprodané kvůli objednávkám, které byly ten den již přijaty.

Existuje nějaká minimální hodnota objednávky v internetovém obchodě?

Není stanovena žádná minimální hodnota objednávky. Nicméně při objednávce nad 2500 Kč je standardní doprava zdarma (tj. DPD, GLS a Zásilkovna), doprava zdarma na Slovensku je při objednávce nad 99 EUR). Výjimkou jsou objednávky obsahující objemný nábytek, u kterých je třeba dvoučlenné odbavení, při čemž vznikají dodatečné náklady na dopravu.

Jak si můžu být jistý, že moje objednávka byla internetovým obchodem přijata?

Po zadání objednávky Vám bude na e-mailovou adresu zadanou v objednávce zasláno potvrzení této objednávky. Pokud jste stále neobdrželi potvrzení objednávky, zkontrolujte složku se spamy. 

Jak mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Zrušení nebo změny v objednávce v současné době není možné provést on-line. Pokud potřebujete zrušit objednávku, nebo v ní něco změnit, napište prosím na info@butlers.cz nebo zavolejte na zákaznickou linku 777 751 116.

Vezměte prosím na vědomí, že z technických důvodů nelze objednávku zrušit nebo v ní provést změny, pokud již byla vyexpedována.

Mohu objednávat telefonicky nebo e-mailem?

V tuto chvíli nemůžeme přijímat objednávky po telefonu nebo e-mailem. Využijte prosím pokladnu v internetovém obchodě, nebo navštivte nejbližší obchod společnosti Butlers.

2. Platba

Jak mohu platit?

Můžete platit kartou online, převodem a nebo na dobírku (tato možnost se nevztahuje na objednávky nábytku).

Jak mohu uplatnit dárkový poukaz?

Zadejte kód z dárkového poukazu do pole „Slevový kód“ v nákupním košíku a klikněte na tlačítko „Použít“. Pokud potřebujete uplatnit více, než jeden kus dárkového poukazu, kontaktujte nás prosím na info@butlers.cz. 

Dárkové poukazy musí být uplatněny v okamžiku objednávky a nemohou být použity k těmto zakázkám později po jejich uložení.

Mám dárkovou poukázku zakoupenou na prodejně, mohu ji uplatnit i na e-shopu?

Pokud vlastníte poukázku zakoupenou na prodejně a chcete ji uplatnit na Vašo e-shopovou objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na info@butlers.cz.

Mám dárkovou poukázku zakoupenou na e-shopu, lze ji uplatnit i na prodejně?

Bohužel v současné době není možné uplatnit poukázku zakoupenou na e-shopu také v kamenných prodejnách.

Musím platit poštovné a balné dvakrát, pokud vytvořím dvě objednávky v jeden den?

Ano, pokud ale zavoláte na telefonní číslo e-shopu nebo napíšete na info@butlers.cz dříve, než budou objednávky expedované, je možné tyto dvě objednávky sloučit do jedné.

Kdy mám nárok na vrácení peněz? Jak vrácení peněz probíhá?

Pokud chcete vrátit zboží, nebo pokud jste si objednali zboží, které v současné době není na skladě, bude Vám Vaše platba vrácena zpět na Váš účet.

Budou mé osobní údaje přenášeny bezpečně?

V průběhu celého platebního procesu používáme SSL (Secure Socket Layer) šifrování pro všechny přenosy dat. Tato metoda poskytuje nejvyšší bezpečnost při online přenosu dat. To znamená, že vaše data nelze číst třetími stranami. Další informace naleznete v sekci Ochrana osobních údajů a soukromí.

3. Dodání

Kdy mohu očekávat, že mi zboží dorazí?

Jednotlivé dodací lhůty jsou přehledně zobrazeny v popisu produktu před nákupem. Tyto lhůty prosím berte na vědomí před odesláním Vaší objednávky. Pokud objednáváte zboží s různou dodací lhůtou, odesíláme zboží až po kompletním doskladnění všech položek v objednávce.

Mohu si domluvit s Butlers předem termín dodání?

Termín dodání lze sjednat pouze při objednání objemného nábytku a kusového zboží. Náš přepravní partner TopTrans Vás bude kontaktovat, aby si domluvil termín dodání.

Pokud jste na dovolené nebo si nemůžete některý den objednávku vyzvednout, připište tento fakt do poznámky při vytváření objednávky.

Jak mohu sledovat stav svojí zásilky?

Jakmile Vaše objednávka opustí náš sklad, bude Vám na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, zasláno potvrzení o odeslání. Pokud jste neobdrželi toto potvrzení, prosím zkontrolujte složku se spamy. Dodávka objemných předmětů, jako je nábytek, bude zajištěna kurýrní službou, jakmile zboží převezme dopravce, bude Vás informovat ohledně termínu dodání. Další informace týkající se doručení naleznete v e-mailu s potvrzením odeslání.

Mohu si nechat zboží dodat na jinou adresu?

Dodáváme pouze na adresu uvedenou v objednávce. Pokud budete chtít adresu změnit kontaktujte nás na telefonním čísle nebo na info@butlers.cz.

Co mám dělat, pokud moje dodávka nedorazí?

Prosím, kontaktujte přímo odpovědného kurýra. Podrobnosti o něm naleznete v potvrzení o odeslání zásilky, které bylo zasláno na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Pokud jste neobdrželi potvrzení o odeslání, prosím zkontrolujte složku se spamy. Případně můžete použít náš kontaktní formulář.

Moje dodávka nebyla kompletní. Mohu očekávat druhou zásilku?

Podívejte se prosím na přiložený dodací list. Pokud některá z položek uvedených na dodacím listě chybí, napište nám, prosím, na info@butlers.cz. Při objednání nábytku nebo předmětů s různými dodacími lhůtami, je zcela normální, že Vaše zboží bude zahrnuto do více různých dodávek. Pokud Vám nebyla zásilka odeslána, protože Vámi objednané zboží nebylo k dispozici, obdržíte náhradu. Vaše platba Vám bude vrácena prostřednictvím původní použité metody platby.

Dostal jsem špatnou dodávku. Moje zboží dorazilo poškozené. Výrobky, které jsem si objednal, se mi nelíbí. Jak mohu vrátit zboží do Butlers?

Do 30 kalendářních dnů od obdržení balíku můžete nákup zrušit bez udání důvodu, pokud nám zboží vrátíte v původním, nepoškozeném, kompletním a bezvadném stavu. Zásilku můžete poslat zpět službou Zásilkovna - Zpětná zásilka, pokud balík zanesete na kterékoliv z odběrných míst Zásilkovny a sdělíte kód našeho eshopu: 98124326. Náklady na vrácení zboží hradíme my. 

Také můžete své zboží vrátit v jakémkoliv obchodu Butlers v České republice. Vezměte si s sebou prosím fakturu. Chcete-li vrátit objemné kusy nábytku dodané dopravcem TopTrans, napište nám na info@butlers.cz.

Vrátil jsem Vám nějaké zboží. Dostanu zpět své peníze nebo mi vyměníte výrobek?

Prosím uveďte na přiloženém dokumentu při vrácení zboží, zda upřednostňujete výměnu výrobku nebo vrácení peněz. Platba za vrácené zboží Vám bude zaslána nejpozději do 14 dnů po doručení zboží.

4. Osobní data

Jak se mohu přihlásit k zasílání nebo odhlásit zasílání newsletteru?

Pro přihlášení k odběru zpravodaje, stačí kliknout zde nebo zadat svou e-mailovou adresu na domovské stránce v sekci „Newsletter“. Budete automaticky přesměrováni na registrační formulář a pak již budete informováni o nejnovějších produktech a trendech. 

Odběr newsletteru je možné deaktivovat též kliknutím na odkaz, který naleznete na konci každého našeho newsletteru.

Jak mohu zobrazit své údaje, změnit je nebo je odstranit?

Vaše údaje si můžete kdykoliv prohlédnout v sekci „Můj účet“. Zde si můžete prohlédnout aktuální objednávky a historii objednávek, editovat adresáře a spravovat svůj seznam přání.

Chcete-li deaktivovat svůj účet, napište nám, prosím, na info@butlers.cz.

5. Další otázky

Jak zjistím dostupnost produktu v kamenné prodejně?

Pokud chcete zjistit dostupnost některého z našich produktů v kamenné prodejně, můžete kontaktovat přímo Vámi vybranou prodejnu. Jednotlivá telefonní čísla naleznete zde nebo v záložce “Obchody”.

Kde najdu všeobecné podmínky?

Naše všeobecné obchodní podmínky si můžete prohlédnout pokaždé, když vytváříte svou objednávku, pokud budete následovat příslušný odkaz. Případně je můžete najít zde na našich webových stránkách.

 

Opravdu si přejete smazat položku z košíku?
 
 
Smazat