FAQ


V následující sekci byste měli najít odpovědi na nejčastější otázky týkající se BUTLERS.

Pokud zde odpověd nenaleznete, obraťte se na nás (info@butlers.cz), pokusíme se odpovědet okamžitě.

1. Objednání

Musím se přihlásit, pokud chci učinit objednávku v internetovém obchodě Butlers?

Pokud již u nás máte zřízený zákaznický účet, stačí se přihlásit pomocí e-mailové adresy a hesla. Údaje o vaší adrese jsou uloženy na vašem účtu. Pokud ještě nemáte u Butlers vytvořený zákaznický účet, můžete si jej vytvořit a získat tak možnost rychlejšího a snadnějšího online nakupování.

Stále je možné nakoupit u Butlers on-line také bez vytvoření tohoto účtu.

Jak mohu najít produkt, který sháním, v internetovém obchodě Butlers?

Tento požadovaný produkt můžete najít pomocí vyhledávací funkce. Jednoduše zadejte hledaný výraz do vyhledávače vlevo nahoře, například „květináč“ nebo „židle“ a stiskněte klávesu Enter. Můžete také vyhledávat pomocí názvu položky nebo osmimístného čísla položky, pokud jej znáte z předchozího nákupu nebo jste jej viděli v obchodě.

Jak zjistím, jestli je produkt v dispozici v takovém množství, které žádám?

Zpravidla všechny produkty, které mohou být umístěny v nákupním košíku přes zelené tlačítko „Vložit do košíku“ jsou na skladě. Jednoduše zadejte požadované množství do pole „Množství“ a stiskněte klávesu Enter. V případě, že požadované množství není k dispozici, tato informace se vám zobrazí. V případě, že je poptávka vysoká, může se ve velmi vzácných případech stát, že se zboží stále zobrazuje jako k dispozici, přesto, že je již vyprodané kvůli objednávkám, které byly ten den již přijaty. Pokud tato situace nastane, budou vám vráceny peníze původní použitou metodou platby.

Poskytuje společnost Butlers slevu při velkém množství objednaného zboží?

Společnost Butlers nenabízí množstevní slevy. V zájmu všech našich zákazníků neposkytujeme žádné takové slevy, protože by tak mohlo dojít k výkyvům cen.

Nemohu najít položku, kterou chci ani online, ani v obchodě. Máte ještě produkt na skladě?

Náš sortiment se mění v pravidelných intervalech, takže vám vždy můžeme dodat nejnovější produkty a produkty dle nejnovějších trendů.

Proč jsou vyprodané položky stále k dispozici on-line?

Ve velmi vzácných případech se může stát, že se zboží stále zobrazuje jako k dispozici, přesto, že je již vyprodané kvůli objednávkám, které byly ten den již přijaty.

Existuje nějaká minimální hodnota objednávky v internetovém obchodě?

Není stanovena žádná minimální hodnota objednávky. Nicméně při objednávce nad 2000 Kč je standardní doprava zdarma (tj. DPD a Česká pošta), doprava zdarma na Slovensko je při objednávce nad 2500 Kč). S výjimkou objednávek, které obsahující objemný nábytek, u kterých je třeba dvoučlenné odbavení, při čemž vznikají dodatečné náklady na dopravu. 

Jak si můžu být jistý, že moje objednávka byla internetovým obchodem přijata?

Po zadání objednávky vám bude na e-mailovou adresu zadanou v objednávce zasláno potvrzení této objednávky. Pokud jste stále neobdrželi potvrzení objednávky, zkontrolujte složku se spamy. Jste-li registrovaný uživatel, můžete kdykoliv zkontrolovat stav své objednávky v sekci „Můj účet / Moje objednávky“.

Jak mohu změnit nebo zrušit objednávku?

To v současné době není možné provést on-line. Pokud potřebujete zrušit objednávku, napište prosím na info@butlers.cz nebo zavolejte na zákaznickou linku 777 751 116.

Vezměte prosím na vědomí, že z technických důvodů nelze objednávku zrušit, pokud již byla vyexpedována. Ošem pokud chcete změnit vašíobjednávku, napište na info@butlers.cz.

Mohu objednávat telefonicky nebo e-mailem?

V tuto chvíli nemůžeme přijímat objednávky po telefonu nebo e-mailem. Využijte pokladnu v internetovém obchodě, nebo navštivte nejbližší obchod společnosti Butlers.

2. Platba

Jak mohu platit?

Můžete platit debetní nebo kreditní kartou, v hotovosti při osobním odběru zboží na jednom z našich obchodů a nebo na dobírku.

Jak mohu uplatnit dárkový poukaz?

Zadejte kód z dárkového poukazu do pole „kód poukazu“ v nákupním košíku a klikněte na tlačítko „Uplatnit nyní“. Pokud není uvedeno jinak, v rámci jedné transakce mohou být použity kódy maximálně ze tří poukazů. Dárkové poukazy musí být uplatněny v okamžiku objednávky a nemohou být použity k těmto zakázkám později po jejich uložení.

Musím platit poštovné a balné dvakrát, když učiním dvě objednávky v jeden den?

Ano, pokud je každá objednávka určená na jinou adresu. Pokud ale zavoláte na telefonní číslo eshopu nebo napíšete na info@butlers.cz dříve, než budou objednávky expedované, je možné tyto dvě objednávky sloučit do jedné.

Kdy mám nárok na vrácení peněz? Jak vrácení peněz probíhá?

Pokud chcete vrátit zboží, nebo pokud jste si objednali zboží, které v současné době není na skladě, bude vám vaše platba vrácena prostřednictvím původní použité metody platby.

Budou mé osobní údaje přenášeny bezpečně?

V průběhu celého platebního procesu používáme SSL (Secure Socket Layer) šifrování pro všechny přenosy dat. Tato metoda poskytuje nejvyšší bezpečnost při online přenosu dat. To znamená, že vaše data nelze číst třetími stranami. Další informace naleznete v sekci Ochrana osobních údajů a soukromí.

3. Dodání

Kdy mohu očekávat, že mi zboží dorazí?

Standardní dodávka s Českou poštou a nebo DPD trvá asi 7 - 10 pracovních dní. Doručení malého nábytku trvá až 21 dní. Jednotlivé dodací lhůty jsou přehledně zobrazeny v popisu produktu před nákupem. Tyto lhůty prosím berte na vědomí před odesláním vaší objednávky.

Mohu si domluvit s Butlers předem termín dodání?

Termín dodání lze sjednat pouze při objednání objemného nábytku a kusového zboží. Náš přepravní partner TopTrans vás bude kontaktovat, aby si domluvil dodání.

Pokud jste na dovolené nebo si nemůžete některý den objednávku vyzvednout, připište tento fakt do poznámky při vytváření objednávky.

Jak mohu sledovat stav svojí zásilky?

Jakmile vaše zboží opustí náš sklad, bude vám na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, zasláno potvrzení o odeslání. Pokud jste neobdrželi toto potvrzení, prosím zkontrolujte složku se spamy. Pokud máte zřízen účet, můžete sledovat stav své zásilky kdykoliv v sekci „Můj účet“. Dodávka objemných předmětů, jako je nábytek, bude zajištěna kurýrní službou, jakmile zboží opustí náš sklad. Další informace týkající se doručení naleznete v e-mailu s potvrzením odeslání.

Mohu si nechat zboží dodat na jinou adresu?

Dodáváme pouze na adresu uvedenou v objednávce. Pokud budete chtít adresu změnit kontaktujte nás na telefonním čísle nebo na info@butler.cz.

Co mám dělat, pokud moje dodávka nedorazí?

Prosím, kontaktujte přímo odpovědného kurýra. Podrobnosti o něm naleznete v potvrzení o odeslání zásilky, které bylo zasláno na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Pokud jste neobdrželi potvrzení o odeslání, prosím zkontrolujte složku se spamy. Případně můžete použít náš kontaktní formulář.

Moje dodávka nebyla kompletní. Mohu očekávat druhou zásilku?

Podívejte se prosím na přiložený dodací list. Pokud některá z položek uvedených na dodacím listě chybí, napište nám, prosím, na info@butlers.cz. Při objednání nábytku nebo předmětů s různými dodacími lhůtami, je zcela normální, že vaše zboží bude zahrnuto do více různých dodávek. Pokud vám nebyla zásilka odeslána, protože vámi objednané zboží nebylo k dispozici, obdržíte náhradu. Vaše platba vám bude vrácena prostřednictvím původní použité metody platby.

Dostal jsem špatnou dodávku. Moje zboží dorazilo poškozené. Výrobky, které jsem si objednal, se mi nelíbí. Jak mohu vrátit zboží do Butlers?

Zboží lze vrátit do 14 dnů od jeho obdržení. Zboží pro vrácení musí být s náležitou péčí zabaleno, pokud možno v původním obalu. Sepište důvod vrácení zboží a přiložte jej ke zboží, které chcete vrátit. Společnost Butlers nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv náklady vzniklé při vrácení zboží.

Pokud chcete zboží reklamovat z důvodu poškození nebo jiné vady na výrobku, opět sepište důvod reklamace a odešlete zboží na naši adresu (Chlumecká 765/6, 19800 Praha 9). Při kladném vyřízení reklamace máte nárok na proplacení nutných nákladů spojených s reklamací (poštovné).

Můžete také vrátit své zboží v jakémkoliv obchodu Butlers v České republice. Vezměte s sebou prosím doručenku. Chcete-li vrátit objemné kusy nábytku dodané dopravce TopTrans, napište nám na info@butlers.cz.

Vrátil jsem vám nějaké zboží. Dostanu zpět své peníze nebo mi vyměníte výrobek?

Prosím uveďte na přiloženém dokumentu při vrácení zboží, zda upřednostňujete výměnu výrobku nebo vrácení peněz. Vaše platba vám bude vrácena prostřednictvím původní použité metody platby.

 4. Osobní data

Jak se mohu přihlásit k zasílání nebo odhlásit zasílání zpravodaje a jak mi může být zpravodaj zasílán na jinou e-mailovou adresu?

Pro přihlášení k odběru zpravodaje, stačí kliknout zde nebo zadat svou e-mailovou adresu na domovské stránce v sekci „Zpravodaj“. Budete automaticky přesměrováni na registrační formulář a pak již budete informováni o nejnovějších produktech a trendech. V sekci „Můj účet“ můžete změnit svou e-mailovou adresu nebo odhlásit zasílání zpravodaje.

Jak mohu zobrazit své údaje, změnit je nebo je odstranit?

Vaše údaje si můžete kdykoliv prohlédnout v sekci „Můj účet“. Zde si můžete prohlédnout aktuální objednávky a historii objednávek, přihlásit se k odběru zpravodaje, editovat adresáře a spravovat svůj seznam přání.

Chcete-li deaktivovat svůj účet, napište nám, prosím, na info@butlers.cz.

5. Další otázky

Kde najdu všeobecné podmínky?

Naše Všeobecné obchodní podmínky si můžete prohlédnout pokaždé, když vytváříte svojí objednávku, pokud budete následovat příslušný odkaz. Případně je můžete najít zde na našich webových stránkách.